ته خط

همیشه آخر خط ..............

ته خط

همیشه آخر خط ..............

زیبایی

خوب رئیس بزرگه ما یکی از رجل سیاسی کشور ۵۷ ساله هیکل درشت موهایی که داره رو به تاسی میره -یعنی رفته و چیزی ازش نمونده- تقریبا جدی طوری که به آستین کوتاه پوشیدن آقایون هم گیر میده و معتقده که بعضی مواقع باید آدم حلال خدا رو بر خودش حرام کنه. حالا این مکالمه من و با ما فوقم که اینجا - تو وبلاگ - به دکتر معروفه رو که دیروز اتفاق افتاده رو داشته باشین:

دکتر: دکتر دیدی مو کاشته؟

من که اول نگرفتم یعنی فکر کردم اشتباه شنیدم: نه !

دکتر: آره مشکیه مشکیه خیلی قیافش فرق کرده! حالا باید چیکار کنه همش باید موهاشو مشکی رنگ کنه؟

من: آره اونم هفته ای یه بار. من جای اون بودم اینکارو نمی کردم مردم الن کلی بهش می خندن.

حالا من چی؟! فکر می کردم منظورش یکی از همکاران هم رده منه که میانسال هست و کلی هم ادعای کلاس داره چند سالی هم که انگلیس بوده پوست سرش یه نوع بیماریه پوستی گرفته و از اونجایی که تقریبا تاس هست این بیماریش مشخصه. برا همین رفته این کارو کرده. شب که با یکی از دوستام اس ام اس بازی می کردم پرسیدم فلانی رو دیدی ؟

آره چطور مگه؟

دکتر می گفت مو کاشته! اونم مشکیه مشکی

من که چیزی ندیدم. اینقدرام خنگ نیستم که متوجه نشم  .

پس نکنه رئس رو می گفت

برو بابا تو هم سر شبی زده به سرت.

حالا من بیچاره صبح ۸:۳۰ جلسه دارم که هر دوی اینا هستن. منتظر که کی با کلاه گیس میاد. زیاد طول نکشید که معلوم شد این رئیس بزرگ هست که موهاش و ابروهاش و سبیلش رو به شکل سبیل آقای خاتمی رنگ کرده وارد شد. منو میگی اصلا نمی تونستم به روش نیگاه کنم و سلام بدم. خدا بهم رحم کرده بود و از خیر موی مصنوعی گذشته بود و درشون آورده بود و الا محال امر بود می تونستم و جلوی خندم رو بگیرم همین جوریش هم تا نیم ساعت نمی تونستم تو روش نیگاه کنم و حرفم رو بزنم. حیف که زیاد اهل رسانه ها نیست که شما هم در خنده ما سهیم می شدین.

ولی منظورم از بیان این مطلب مسخره کردنش نبود. ولی وقتی کسی با این سن و سال و با این موقعیت مهم سیاسی که اگه بعضی از افکارش رو اینجا بگم می شناسینش این کار رو میکنه چطور از یه دختر ۲۰ ساله میشه توقع داشت تاتو نکنه یا زیر هزار جور عمل زیبایی نره؟! 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ق.ظ http://ayda16.blogsky.com

خداییا ! راس میگی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد